e>

joi, 5 ianuarie 2012

Pasarea paradisului


Pot spune cu mana pe inima ca acesta este cea mai muncita cutiutza de pana acum, am bibilit trei zile la ea :P... Nu este tocmai stilul meu, poate tocmai de acea am insitat atat de mult asupra detaliilor...  Cutiutza asta a fost un fel de terapie pentru mine, pur si simplu nu m-am putut opri din lucru .. simteam nevoia sa mai adaug cate ceva ici colo :) ... iar rezultatul m-a luat total prin surprindere :). Cand am inceput-o si am aplicat servetelul era atat de ... terna, gri... iar cand a fost gata, parca a explodat in culori :)


... si cateva detalii... FainArtHandmade adora detaliile :D.... 



Cutie din lemn de brad, decorata manual prin tehnica servetelului si pictura (pentru inspiratie am tras un pic cu ochiul la culorile paunului, dar am pus cate ceva si de la mine :P). Dimensiuni L11xl7,5xh5,6. Pret 40 lei. Click pe poze pentru marire si detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu