e>

luni, 16 ianuarie 2012

Pe cai!

Zilele astea a fost tare frumos afara (nici nu zici ca-i iarna, nu?!), asa ca am petrecut un pic de timp la cai. Bateriile mele s-au incarcat in timp ce ale aparatului foto s-au descarcat :P


...si tot uitandu-ma printre poze mi-am adus aminte de o cutie pe care am pictat-o mai demult, evident tot cu caluti. Am folosit ca inspiratie pictura aceasta, pentru ca mi-a placut enorm pozitia cailor. Cand zic m-am inspirat nu inseamna ca am reprodus, deci nu va asteptati sa semene prea mult. Eu am preferat sa nu fie o iapa pur sange arab, ci un cal mai robust despre care sa nu se poata spune cu siguranta ca apartine unei anumite rase. Am schimbat putin si pozitia iepei fata de manz, astfel incat sa para o imbratisare ...
Din pacate nu am gasit decat doua instantanee cu aceasta cutie, desi stiu sigur ca am facut mult mai multe poze cu ea.. Promit sa reeditez potul daca le gasesc :P.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu