e>

luni, 23 ianuarie 2012

Pisiceala

Cand am facut cunostinta cu servetelul pe care l-am folosit sa decorez cutia de mai jos, mi s-a parut foarte greu de folosit, dar asta nu m-a impiedicat sa-l cumpar. Mi-a placut atat de mult modelul ca, pana la urma, mi-am facut curaj si l-am pus la treaba. Nu ma asteptam sa-mi placa rezultatul final atat de mult, dar culorile sunt exact genul meu... placute si calde. Cel mai greu lucru a fost sa lucrez cu servetel pe o suprafata atat de mare, dar m-am descurcat onorabil, zic eu :D. Ce-i drept nici sa pastrez leopardul intreg n-a fost chiar simplu, dar m-am descurcat si cu asta, lasandu-l sa se lafaie si pe partea dreapta a cutiutzei, fara sa-i tai coada, caci totusi, matza cu coada taiata (oricat de mare sau mica ar fi), n-am vazut :P

 Doua matze, una se joaca, cealalta e demna :))
 
 

Cutiutza este din lemn de brad si o fost decorata manual prin thenica decoupage-ului si o atingere 2 de pensula :P.
Dimensiuni: L9cmxl5cmxh4cm. Pret 25 lei.
Mai mult cutii si cutiutze aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu