e>

luni, 2 ianuarie 2012

Cutie in culori tomnatice

La Multi Ani!!!! 
Nu stiu cum a fost 2011 pentru voi, dar pentru mine a fost un an destul de plin... plin de viata! M-am bucurat de o multime de experiente  frumoase, atat pe plan personal cat si profesional! FainArtHandmade a mai crescut un pic anul care tocmai a trecut si s-a maturizat , iar pentru anul viitor ii pregatesc haine noi, o sectiune dedicata special stilului de viata "handmade" :P  si cate si mai cate! 
In rest 2011 ma duce cu gandul la mare, asta pentru ca am pretrecut foarte mult timp acolo.  Pot spune ca am abia acum am cunoscut cu adevarat marea si o iubesc din ce in ce mai mult :) Acum in prag de iarna, toate gandurile mele sunt pierdute pe undeva pe nisipul fierbinte al plajei de la Vadu si nu as putea spune ca sunt genul de persoana care iubeste doar vara, din contra ... abia astept zapada (mai ales pe partie :P) De mult timp imi tot spun ca trebuie sa ma adun si sa va povestesc despre Vadu si minunatiile de acolo... dar, sincer, a fost o experienta atat de bogata si de profunda ca mi-e un pic greu sa o redau in cuvinte....
Cam atat despre 2011... il astept pe 2012 incarcat cu bucuria de a trai!


Azi m-am luat cu Razvan de mana si ne-am plimbat prin oras... vreme superba, soare si aer de toamna, un pic nepotrivit pentru inceput de ianuarie, dar perfect pentru o plimbare! 
Senzatia asta de toamna m-a dus cu gandul la o cutie pe care am lucrat-o mai demult, dar nu am apucat sa v-o arat! A trebuit sa scotocesc bine hard-ul ca sa gasesc pozele, dar a meritat pentru ca sunt mai frumoase decat mi le aduceam eu aminte, ca sa nu mai zic ca au fost facute intr-o zi la fel de insorita ca asta :) 



  


Cutia este din lemn de brad si a fost decorata manual prin tehnica decopage-ului si pictura. 

Dimensiuni: diametru 15cm, h=7,8cm, pret 50 lei.

Cutia nu mai este disponibila, dar modelul se poate reface la comanda, inclusiv pe cutii format dreptunghiular (cu capac drept sau curbat, ca de cufar ) sau 
 hexagonal.

2 comentarii: