e>

miercuri, 5 octombrie 2011

Coliere din nasturi ... again! :)

 

Imi face placere sa va mai prezint cateva coliere din nasturi :). Pentru acestea, ideea mi-a venit lucrand si sunt tare incantata de rezultat, mai ales ca in cautarile mele pe google (atat pe pagini din romania cat si din strainatate) nu am gasit nimic asemanator  (ma refer la modul in care am folosit zalele). Desi nu e usor de verificat  si nu pot fi 100% sigura, e posibil ca ideea de legare sa fie noua (tare mi-ar placea asta :)))!!!!)



Colierele sunt lucrate din nasturi care pe o pare sunt sidefati, iar pe cealalata parte mati, asa ca pot fi purtate oricum, in functie de preferinte.
Lungimea este de 88 cm pentru cel bej, 76 cm pentru cel gri si 64 cm cel rosu. La comanda se poat executa si alte lungimi, dar deocamdata astea sunt singurele culori disponibile.
Pretul este de 25 lei bucata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu