e>

marți, 4 octombrie 2011

Invitatie la targ

Din centrul vechi al Bucurestiului ... direct in centrul Pitestiului! :)

Incepand cu 7 octombrie, pana pe 16 octombrie se va desfasura Toamna Pitesteana.  Anul trecut am fost in trecere prin Pitesti in timpul acestui eveniment si pot sa zic ca a fost foarte distractiv. Am plecat acasa cu portbagajul plin de suc de rosii si m-am delectat cu muuuulte feluri de must si vin :) Sper sa fie un eveniment reusit si anul acesta! Din punctul meu de vedere merita o reclama ... hmmm ... un pic mai moderna, ca sa zic asa! :D


Invitatia lui Alin de a participa la Targul de obiecte si cadouri lucrate manual pe care il organizeaza in centrul Pitestiului, a picat cum nu se putea mai bine! Cu gandul la must, trebuie sa recunosc, am acceptat. Nu am participat niciodata la vreun targ handmade organizat in Pitesti si, avand in vedere ca am locuit in acest oras un numar bunicel de ani, abia astept sa vad despre ce e vorba, mai ales ca am auzit numai de bine despre organizatori!


In concluzie, in weekend-ul 8-9 octombrie va astept cu drag in centrul Pitestiului, intre Fortuna si Trivale Shopping Center!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu