e>

vineri, 7 octombrie 2011

Cutiutze antichizate I

Cel mai mult imi place sa decorez cutii de dimensiuni mici. Desi procesul este migalos, nu ma las pana nu obtin un rezultat spectaculos (sau cel putin asa mi s-a zis :P)! Singurul dezavantaj este ca nu am reusit, cel putin pana acum, sa pozez cutiutzele intr-un mod satisfacator... :( Cred ca fac parte din categoria lucrurilor care pur si simplu arata mai bine in realitate.





 Prima cutiutza pe care as vrea s-o prezint azi, este decorata cu tehnica decoupage-ului si pictura. Am folosit flori naturale presate si tehnici de antichizare. Pentru protectie am aplicat mai multe straturi de lac mat (care da si o senzatie foarte placuta la atingere, putin asemanator cu ceara) iar florile le-am accentuat cu lac lucios.  Dimensiuni 9cmX5cmX4cm. Pret 25 lei.




   

  A doua cutiutza de azi este foarte asemanatoare cu prima din puctul de vedere al tehnicii pe care am folosit-ola decorat. De data asta insa am pictat macul presat, ca sa obtin o culoare mai aproape de culoare reala a macilor. La fel ca la precedenta am folosit lac mat in combinatie cu lac lucios si tehnici de antichizare. Pretul si dimensiunile sunt aceleasi.




 A treia si ultima cutiutza de azi este tot din lemn si a fost decorata prin tehnica decoupage-ului (mai exact tehnica servetelului) si pictura + tehnici de antichizare. De data asta am pictat si interiorul cutiutzei. La fel ca la precedentele am folosit la mat pentru protectie si lac lucios pentru accentuarea panselutelor. Dimensiunile si pretul sunt aceleasi ca la precedentele.

Oricare dintre modelele prezentate poate fi relaizat si la comanda (inclusiv alte combinatii de culori).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu