e>

miercuri, 19 octombrie 2011

Upgrade pentru o gentutza

 
Gentutza despre care vorbim aici pur si simplu nu se potriveste Cameliei. Ea este una dintre acele persoane pentru care delicatetea si feminitatea sunt insusiri native. Iar gentutza... desi dupa parerea mea orice lucru arata mai bine purtat de Cami... gentutza asta, pur si simplu pare ca face parte din alt tablou.  


Pe de alta parte Cami o adora, este cea mai mica gentutza sport pe care o are si, mai ales, este cadou de la o persoana draga, dar e drept ca si-ar dori sa potriveasca un pic mai bine stilului ei. Ce poti face intr-un asemenea caz? Impreuna cu Cami am probat pe gentutza cam toate brosele pe care le am in stoc - imbunatatirea aspectului fiind evidenta, totusi, niciuna dintre brose nu s-a potrivit perfect. Mi-am dat seama ca ar fi nevoie de masuri radicale si am propus Cameliei sa ma lase sa scot inestetica bucatiaca de caucic, care era sursa nemultumirilor noastre, si sa incerc sa creez ceva special pentru gentutza.

Am decis ca fermoarul s-ar potrivi cel mai bine cu gentutza si i-ar da nota de unicitate pe care o doream. Numai ca brosele care le-am facut pana acum nu mi s-au parut suficient de "plate" pentru cazul acesta si, uite asa, a trebuit sa vin cu o idee noua. Am creat un accesoriu asimetric folosind doar zimtii fermoarului. Nu a fost usor deloc , dar sunt cat se poate de multumita de rezultat si, mai ales, am deschis poarta spre o noua serie de accesorii din fermoar! :P Abia astept sa va arat cum s-a transformat ideea si ce a iesit! 

 



Cami a fost tare incantata de transformarea gentutzei si mi-a zis ca o poarta de atunci intruna! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu