e>

joi, 13 octombrie 2011

Flori din material textil

Inca un omagiu adus verii.... Oricat de frig ar fi, oricat ar ploua si oricat ar fi de innorat, eu tot cu gandul la vara si la soare sunt. In sufletul meu nu s-au schimbat inca anotimpurile. Cred ca e nevoie de zapada, ca sa mi se faca dor de schi si sa nu ma mai gandesc la vara! :) Si ca sa nu ma afecteze prea tare lipsa florilor din gradini, am lucrat cateva brose inflorite din material textil.



   


Florile sunt lucrate manual, din organza, satin si un alt material textil al carui nume l-am uitat in clipa in care am iesit din mercerie :D. Pretul unei flori cu diametrul aprox. 8-10 cm este de 15 lei. Mai multe poze/detalii aici. Momentan culorile disponibile sunt alb, bleu, visiniu, rosu aprins, mov pentru florile ce pot fi facute la comada. Daca cineva isi doreste o alta culoare, se rezolva! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu