e>

luni, 3 octombrie 2011

Despre targul din week-end si cateva noutati :)


Targul de pe strada Smardan a fost delicios! In primul rand, tare imi era dor de targuri, de prieteni si de discutii cu clientii, in al doilea rand vremea a fost superba... si sa nu uit de atmosfera din centrul vechi... minunata!
 
Am plecat cu gandul de a schimba total sistemul de expunere, dar nu e un lucru usor de realizat. Nu este imposibil, ideile nu-mi lipsesc, dar investitia e mare iar timpul meu destul de limitat. Nu am renuntat la idee, dar o sa aplic politica pasilor marunti.

 Ce am reusit insa sa fac (si n-a fost deloc usor!) ... am schimbat aspectul standului! Imi place sa cred ca FainArtHandmade a evoluat spre un stil  rafinat si elegant. Noul aspect s-a bucurat de  feed-back pozitiv si n-au fost putine persoanele care s-au oprit sa admire standul. 




   Cam asa arata noul stand, sau mai bine zis o parte din el. Nu am avut la mine decat un obiectiv pentru zoom, asa ca am fotografiat "pe bucati". In dreapta se mai afla un panou pentru brosele din fermoar, o masuta mai mica si o rama pe care am agatat cercei.
    Am incercat sa fiu  atenta la detalii si sa personalizez cat mai mult din mobilierul de expunere.

    Binenteles ca pe masa si pe panou sunt o multime de produse noi, pe care n-am apucat sa le prezint aici pe blog :(. Incerc sa remediez situatia cat mai rapid :P





     Pentru mica mea gradina cu flori, am pictat si antichizat o rama si am folosit un cos vechi, pe care l-am improspatat un pic cu ajutorul pensulei.  Pe langa florile de dantela pe care le stiti deja, la mine in gradina au inflorit si cateva flori noi! Abia  astept sa va povestesc un pic despre ele!



  Desi imi placea foarte mult vechiul suport pentru inele, am hotarat ca am nevoie de ceva mai elegant, care sa puna in evidenta si  inelele din fermoar. Cu un pic de imaginatie, jumatate de metru de material si peste o ora de munca, transformarea a fost completa. Si uite asa vechiul suport a primit haina noua!

   
 Am pictat si o rama de dimensiuni mici pe care am si decorat-o cu o floricica de lemn. Pe rama aceasta am ales sa expun o pereche de cercei din pene de paun. Cerceii si culoarea lor metalizata intregesc de minune atmosfera boema pe care am incercat s-o redau.






  Acesta este panoul pentru brosele din fermoar. Am folosit o rama simpla pe care am pictat-o in mai multe nuante de maron si am accentuat-o cu cateva tușe de auriu.



Cam astea ar fi ultimele noutati legate de stand. Pentru targul urmator, sper sa am timp sa mai pregatesc macar o rama si un buchet de flori (din fermoar :D)pentru a intregi decorul! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu