e>

duminică, 19 februarie 2012

Flori si flori aproape martisoare :)

V-am promis mai multe martisoare saptamana asta, ei bine, nu m-am tinut de cuvant. Din pacate am alergat mult zilele astea, prea mult ca sa mai pot profita de lumina naturala pentru poze, iar la calitatea pozelor nu fac compromis. Mai ales ca martisoarele sunt flori, iar florile arata cel mai bine mangaiate de soare! In concluzieurmeaza un sneak preview, cu martisoare... asa... un pic neterminate si pozate la lumina becului...:)


Dar daca tot suntem la capitolul flori, am o cutiutza pictata, tot cu un fel de flori. Cutiutza asta s-a cam facut singura, sa zic asa. Eu doream s-o decorez cu tehnica servetelului, nu stiu cum s-a ajuns la pictat. Dar nici nu conteaza, daca asa a vrut ea sa fie, nu ar fi fost frumos din partea mea sa-i zic nu. Macar ea s-a bucurat de o sedinta foto la lumina zapezii!

 

 Click pe poze pentru detalii sau aici pentru a vedea intreaga armata de cutiutze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu