e>

vineri, 10 februarie 2012

Inimi si inimioare!

Zilele astea am fost pusa fata in fata cu o dilema. Ziua Amorului International bate la usa. Nu sunt cel mai mare fan al inimioarelor rosii... sau roz.  Am o problema cu tenta comerciala a declaratiilor de iubire de valentiniene, cu aglomeratia din restaurante si nu consider ca e novoie de o zi anume pentru a sarbatori dragostea.
Pe de alta parte, in fiecare an de Ziua Indragostitilor,  vad fete cu flori sau maimutoi de plus in brate si cu zambete in priviri, vad fecebook-ul inrosindu-se de la atatea inimioare, vad revistele si blogurile pline de idei de cadouri, aud muzica romantica pe toate posturile si muuulte, muuulte altele..... si mi se pare a-do-ra-bil!
Si pana la urma nu am cum sa ignor ziua lui Valentin, chiar daca am decis de fiecare data sa ma manifest in stil propriu. Nu va povestesc cum am sarbatorit/voi sarbatori cu jumatatea, pentru ca nu am facut nici un lucru pe care nu-l facem in mod obisnuit si cat de des cu putinta. Anul trecut insa, am profitat de ocazie sa largesc un pic spectrul Valentinian!! Cum sa nu iubesti o sarbatoare care-ti da ocazia sa pictezi inimioare pe potai?! Anul acesta am de gand sa-mi declar iubirea fata de coicolata! Inca un motiv sa iubesti sarbatoarea asta... poti manca multa ciocolata fara sentimentele de vinovatie de dupa!

Dar, cum va ziceam la inceputul postului, m-am lovit de o dilema! Prietenii si colaboratorii mei se duc la un targ, despre care am sa va povestesc un pic mai jos. Si uite asa am fost eu rugata sa le dau cateva lucrusoare spre vanzare, plus ceva de "sezon" - sezonul inimioarelor. M-am conformat si am mers pe varianta clasica a inimioarelor. Le-am modelat din lut, le-am pictat si le-am aplicat pe o cutiutza (cu multa dragoste, bineinteles :P)! M-am disatrat facand asta... mai mult decat imi place sa recunosc! 

 

Pana la urma am reusit la ma las dusa de val si n-am uitat nici de ursuletul de plus, cu inimioara bineinteles! Plus ca acesta cutiutza s-a bucurat de o sedinta foto de sezon, adica in zapada! detalii despre cutiutza aici.

Iar acum despre targ... daca sunteti mai putin scaptici ca mine si tineti neaparat sa va surprindeti jumatatea cu un cadou, atunci Sun plaza e o destinatie minunata.  Au pregatit o multime de evenimente  plus targ cu inimioare, de unde puteti achizitionata o minunatie de cutiuza plina de semnificatii si multe alte cadouri :))!!!





Sfantul Valentin va prezinta LOVE EXPO! In perioada 9-14 februarie 2012, Sun Plaza Shopping Center va fi invadat de inimioare rosii!

Love Expo este locul unde vă veţi lăsa inspiraţi de creaţiile handmade pentru a alege cadoul perfect pentru persoana iubită. Dacă nu ai timp să colinzi prin magazine te aşteptăm la LOVE EXPO de unde îţi poţi alege între bijuteriile vintage şi cele handmade, tricourile pictate manual, butonii eleganţi, săpunurile bio, dar şi miile de diverse obiecte decorative în formă de inimioare, presarate cu mesaje de amor.
LOVE EXPO va fi deschis în perioada 9-14 februarie 2012, zilnic între orele 10.00 şi 22.00. Te aşteptăm la Sun Plaza Shopping Center să te încălzeşti alături de inimioarele roşii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu