e>

miercuri, 15 februarie 2012

Start la martisoare! Partea I

 In sfarsit am reusit sa fotografiez o parte dintre martisoare. Pot spune cu mana pe inima ca sunt cele mai muncite martisoare pe care le-am facut pana acum. Sunt modelate din lut si pictate, evident manual, iar apoi le-am "garnisit" cu fermoar! Fiecare model este unic. Nu stiu cum mi-a venit ideea... mi se facuse dor de pictat si mi s-a parut ca ar merge sa adaug fermoar pe lut... the rest is history  :) Cand au fost gata, sincer si fara modestie, nu mi-a venit sa cred cat sunt de dragutze! Prea dragute ca sa ramana doar la stadiul de martisor si sa fie purtate o data sau de doua ori. Asa ca le-am transformat in coliere! Puteam la fel de bine sa le transform in brose, dar mi s-a parut mai de efect asa. Fiecare martisor/pandativ a primit un cartonas decorat manual si hainutza transparenta de plastic!

Acum cateva poze, cu promisiunea ca o sa revin maine cu mai multe si cu un slide. Galeria completa + detalii, aici. Si nu uitati de modelele de anul trecut, pot fi refacute la comanda.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu