e>

luni, 6 februarie 2012

Flori in miez de iarna I

N-o fi iarna cea mai potrivita perioada pentru flori, dar se incalzeste un pic atmosfera, ceea ce nu-i rau avand in vedere frigul de afara.

 

 Pentru prima cutiutza am folosit un servetel de inspiratie japoneza. Pentru lateralele cutiutzei am ales negru, ca sa mai echilibreze putin rosul care predomina, iar florile de cires le-am accentuat cu vopsea neagra.


 Pentru aceasta cutiutza am folosit un servetel cu lalele batute. De asemenea am folosit patina si tehnici de antichizare.

 

Inca o cutiutza care are ca punct de atractie contrastul negru/rosu/alb, dar de data asta apare si un strop de verde.

Toate cutiutzele au dimensiunde de:  L9cmxl5cmxh4cm si costa 25 lei bucata. Mai multe poze si detalii despre disponibilitate aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu