e>

miercuri, 8 februarie 2012

Flori in miez de iarna II

Azi trecem direct la poze :D

 Cutiuza asta am decorat-o cu tehnica decoupage-ului. Am folosit un servetel si cateva foi dintr-o carte veche. Am atins-o un pic cu pensula ca sa-i scot in evidenta personalitatea si am imbracat-o in lac,ca s-o protejez :P

 Pentru a doua cutiutza de azi am ales un mic buchet de narcise...ca o paranteza abia astept sa vina primavara si sa le simt din nou mirosul! Pentru decorare am folosit tehnica decoupage-ului, pictura si tehnici de antichizare.


Cele mai multe flori s-au adunat pe cutiutza de mai sus. Mi-e rusine sa spun ca nu le recunosc pe toate... sunt cativa bijori si cateva violete pe acolo, dar in rest.. in afara de frunze nu mai recunosc nimic :D Tehnica decoupage-ului este cea care m-a ajutat si de data asta.

Toate cutiutzele prezentate azi sunt din lemn de brad si au urmatoarele dimensiuni: L9cmxl5cmxh4cm. Pretul este de 25 lei bucata. Mai multe poze si detalii despre disponibilitate aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu