e>

luni, 13 februarie 2012

Esarfa cu poveste

Eu sunt genul de persoana care se ataseaza de lucruri... cateodata prea mult si asa se face ca ma trezesc cu dulapurile pline de lucruri pe care nu le mai folosesc. Incerc din rasputeri sa ma dezvat de obiceiul pastratului, dar nu-i chiar usor. Noroc cu renovarea - pot spune ca mi-am fortat limitele si am aruncat/donat saci de vechituri... Undeva prin toata nebunia am regasit o esarfa care-mi este tare draga. Esarfa are o varsta venerabila si am primit-o cadou de la bunica mea. Singura problema este ca, desi ii ador culorile, nu prea am purtat-o. Cum s-o arunc nu mi s-a parut o solutie, dar nici s-o tin ani de zile sa stranga praf in dulap nu-mi convine, a trebuit sa ma gandesc la alte variante. Mi-a venit in ajutor minunata tehnica a decoupage-ului. Nu a fost usor sa lucrez cu materialul, mi-am prins un pic urechile pana mi-am dat seama ce si cum, dar sunt mai mult decat incantata de rezultat. Cutiutza de mai jos am de gand s-o pastrez , dar a ramas suficient material ca sa mai fac cateva cutiutze, asa ca, sa nu va mirat daca dati de modelul asta pe la vreun targ :D Si ca sa nu ma lungesc cu vorba, va las cu pozele.



Detalii despre cutiutza aici iar, daca aveti un material pe care doriti sa-l pastrati intr-o forma mai inedita, nu trebuie decat sa-mi trimiteti un mail :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu